توضیحات عراقچی از گفت‌وگوهایش با وزرای خارجه کشورهای منطقه بشار اسد: مذاکره با ترکیه پیشرفتی نداشته است اعلام وضعیت ویژه اضطراری اراضی اشغالی برای ۴۸ ساعت آیت‌الله علم‌الهدی: اربعین حسینی؛ جریان آگاهی بخش برای تمام بشریت | اربعین کربلا، قدس را آزاد خواهد کرد عزاداری هیئت‌های دانشجویی در حسینیه امام خمینی (ره) در حضور رهبر معظم انقلاب | آیت‌الله خامنه‌ای: کارزار بین جبهه حسینی و جبهه یزیدی تمام نشدنی است + فیلم استاندار خراسان رضوی: ۳۰۰ هزار زائر از خراسان رضوی در پیاده‌روی اربعین شرکت کردند پایان موفقیت‌آمیز مرحله اول عملیات حزب‌الله علیه رژیم صهیونیستی | پرتاب ۳۲۰ فروند موشک و پهپاد (۴ شهریور ۱۴۰۳) + فیلم اعتراف رسانه عبری به قدرت موشکی حزب الله لبنان پیام تبریک وزارت خارجه ایران به مناسبت سالروز استقلال اوکراین واکنش مکرون به وقوع انفجار مقابل یک کنیسه در جنوب فرانسه چه بود؟ (۳ شهریور ۱۴۰۳) تروریست‌های داعش مسئولیت حمله با سلاح سرد در آلمان را به عهده گرفتند (۳ شهریور ۱۴۰۳) توصیه کاندولیزا رایس به مقامات آمریکا: دارایی‌های تهران را نباید آزاد کرد پیش‌بینی رسانه‌های صهیونیست از حمله قریب‌الوقوع حزب الله (۳ شهریور ۱۴۰۳) جنایات رژیم صهیونیستی برای ایجاد بحران آب در غزه وحشت حمله حزب الله در جان صهیونیست‌ها پزشکیان: باید با خدمت بی‌منت برای رفع نیاز‌ها و مشکلات مردم تلاش کرد حملات موشکی حزب‌الله به جولان اشغالی ادامه دارد (۳ شهریور ۱۴۰۳) وزیر کشور و فرمانده کل ارتش بر لزوم تقویت امنیت مرز‌ها تاکید کردند تاکید عراقچی بر حق مشروع ایران برای پاسخ به جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی در تهران عارف: بر سر عهد خود با مردم می‌مانیم هلاکت چند نظامی صهیونیست با انفجار تونل در مرکز غزه (۳ شهریور ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

حملات مقاومت عراق به پایگاه های آمریکایی ادامه دارد

  • کد خبر: ۲۰۷۵۳۱
  • ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۴
حملات مقاومت عراق به پایگاه های آمریکایی ادامه دارد
مسوول امنیتی کتائب حزب‌الله عراق در سخنانی بر تداوم حملات مقاومت این کشور به مواضع و پایگاه‌های آمریکا در منطقه تاکید کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، «ابو علی العسکری» مسوول امنیتی کتائب حزب‌الله عراق در این باره تاکید کرد: برادران ما در مقاومت اسلامی به درهم کوبیدن مواضع دشمنان تا زمان تحقق اهداف ادامه خواهند داد.

وی با اشاره به حمله موشکی شنبه به پایگاه عین الاسد در استان الانبار گفت: علت زخمی شدن نیروی عراقی که آمریکایی‌ها و مزدورانشان برایش اشک تمساح می‌ریزند، موشک پاتریوت آمریکایی بود. آنان که ادعای دغدغه کشور را دارند، باید این امر را محکوم کنند.

آمریکا شنبه پس از هدف قرارگرفتن عین‌ الاسد در تلاشی مذبوحانه، مدعی زخمی شدن یک نیروی عراقی بر اثر اصابت موشک مقاومت شده بود.

العسکری در این باره خاطرنشان کرد: برادران در مقاومت اسلامی دوبرابر و حتی بیشتر پاسخ خواهند داد.

این اظهارات پس از آن بیان شد که مقاومت اسلامی عراق عصر شنبه پایگاه آمریکایی عین الاسد در غرب عراق را هدف حمله گسترده قرار داد.

براساس این گزارش، طبق ارزیابی‌های اولیه پایگاه عین الاسد از چند جهت هدف موشک های سنگین قرار گرفت و دست‌کم ۱۰ موشک به اطراف پایگاه عین الاسد و بخش استقرار نیروهای آمریکا اصابت کرد و چند موشک نیز رهگیری شد.

در روزهای گذشته پایگاه‌های نظامی آمریکا در عراق و سوریه در چندین نوبت هدف حملات پهپادی، راکتی و موشکی قرار گرفته‌اند.

مقاومت اسلامی عراق به دنبال جنایات و حملات وحشیانه رژیم اسرائیل علیه مردم مظلوم فلسطین به ویژه غزه و حمایت واشنگتن از این حملات به آمریکا هشدار داده بود که پایگاه‌های آن کشور در منطقه را مورد هدف قرار خواهد داد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->